2013. október 31., csütörtök

Újabb tesztelés

Tegnap megkaptam az új gyógyszer receptjét... Ma estétől indul az újabb tesztelés.

Sajnos az előző gyógyszernek (Merckformin) olyan szűnni nem akaró mellékhatásai voltak, hogy kérnem kellett egy másik gyógyszert. Három hét szedés után sem enyhültek a már korábban említett tünetek és ezért döntöttem úgy, hogy nem kínzom magam tovább, ha már úgyis van más opció akkor kipróbálom azt.

Kíváncsian várom a tesztelés eredményét, ugyanis elolvastam a leírását és ugyanazok a hatóanyagok vannak benne, mint az előzőben...bár amennyire én értek hozzá! :) Az azért sokat elárul szerintem, hogy a tájékoztatója a két gyógyszernek szinte teljesen ugyanaz. Csak remélni tudom, hogy mellékhatásai az újnak már nem lesznek vagy legalábbis enyhébbek.

Az azért feltűnt, hogy egyik készítményt sem ajánlják terhes nőknek vagy szoptatós anyukáknak, bár tesztelés nem történt egyik esetben sem. Számomra ez azért furcsa, mert nagyon sok fórumon olvastam, hogy ezeknek a gyógyszereknek az alkalmazása közben vagy hatására estek teherbe a nők, akiknek PCOS-e és IR-je volt és sokan azt is írták, hogy a terhesség első pár hónapjában is szedték...
Mi még nem tartunk itt a fiúmmal, de nem is szeretnék semmilyen gyógyszert sem szedni, amikor már tervben lesz, pláne amikor úton lesz felénk az angyalka, aki minket választ. :)

A következő napokban tehát eldől, hogy marad az új gyógyszer (Adimet) vagy jöhet egy még újabb. Bízom benne, hogy nem fog úgy meggyötörni, mint a Merckformin...

Részletes élménybeszámoló ugyanitt!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése