2013. október 8., kedd

Rock it baby rántotta

Aki ismer, tudja rólam, hogy van egy amolyan "everlasting" plátói szerelmem...

Ő nem más, mint Dwayne Johnson, a Szikla, a pankrátor, a szamoai és hawaii gyökerekkel büszkélkedő színész. A barátaim és a fiúm szerint imádatom beteges és sokat piszkálnak vele. Pedig higgyétek el, hogy nem sátoroztam le a Gresham Palota elé és nem szoktam neki rajongó leveleket írni. Egyszerűen csak megnézem a filmjeit és persze követem a facebook-on a vele kapcsolatos oldalakat és híreket. :)
Természetesen tisztában vagyok vele, hogy színészi teljesítménye alapján egy lapon sem lehet említeni egy Al Pacinóval vagy Anthony Hopkins-szal. De számomra ő az óriás férfi (mások számára ijesztő), akiből sugárzik egy ősi erő, ami nem más, mint a szeretet, a család és a hagyományok tisztelete.

Szóval ő az én "örök szerelmem" és most az ő kedvenc reggelijének receptjét fogom veletek megosztani! :)

Dwayne reggelije, azaz Rock it baby rántotta:

Vegyél pár tojást...ne annyit, mint Rock! :) Na de komolyan ő a fehérje bevitel miatt nyilván rengeteget megeszik belőle és csak a tojás fehérjét használja fel. Ha csak nem vagy gyúrós, testépítő óriás ember, akkor én javasolnám a 3-4 egész tojást. Verd fel őket szépen, majd ízesítsd sóval, egy kis borssal.
Amikor ez kész, adagolhatjuk hozzá a teljes kiőrlésű natúr zabpelyhet. Legyen jó sűrű a massza, amit kapunk! Egy kevés kókusz zsíron vagy pici olíva olajon megsütjük, mint egy palacsintát vagy omlettet. Miután belefolyattad a serpenyőbe megpirul pár perc alatt és meg is lehet fordítani, hogy megsüljön a másik fele is. Amint kész a remek reggeli energiabomba, tálalhatod zöldségekkel és sovány túróval megtömve. Vagy ahogy én szoktam megszórod egy kis rukkolával, mellé pakolhatsz pár szelet sajtot és néhány szem olívabogyót.

Így néz ki:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése