2013. október 3., csütörtök

Going to Going...

Már csak órák kérdése és számomra véget ér a munkahét és kezdődik a most kezdődik a most kezdődik a hétvége! :)

A fiúmmal útra kelünk és meglátogatjuk a Tirolban, Going am Wildenben élő és dolgozó kisöccsét.
Sok helyen jártam már Európában, de Tirolban még sosem. Valahogy nekem ez a hegyvidék és síelés téma kimaradt eddig az életemből. De majd most jól rákapok és lehet a télen visszatérünk és megtanulok snowboardozni. Az az egyetlen téli sport, ami vonz és amiben el tudom magam képzelni.

Azt hiszem azt nem említettem az első bejegyzésemben, hogy pár hete elkezdtünk kolléganőkkel együtt rendelni az Egészségkonyhától, amit több portálon is nagyon hirdetnek és többen dicsérnek. Sajnos nem tudom/tudjuk osztani a véleményüket. Volt egy-kettő kimondottan finom és ehető, de többnyire nem ütötte meg az elfogadható kategóriát és a gyomrunk is fáj tőle. Szóval ma utoljára még megpróbálkozom vele, de jövő héttől indul az otthoni főzőcske. Van sok bevált receptem, amiket sajnos meg kell reformálni. De úgy próbálom felfogni, hogy ez most egy újabb kihívás és a főzésben kiélhetem a rengeteg bennragadt kreativitást.

Ez a hétvégi kis kiruccanás egy amolyan "anyaggyűjtés" is lesz számomra. Biztos meg fogok kóstolni minden helyi specialitást és itthon pedig kifejlesztem az "egészséges", diétás, az IR-eseknek megfelelő változatát. Remélem nagy sikerrel! :)

Going am Wilden Kaiser

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése