2013. október 29., kedd

Palacsinta party

Ma délutáni ötletemet úgy néz ki sikerült megvalósítani.
Kitaláltam, hogy sütök palacsintát, de olyat, amit én is megehetek, de azért a fiúk se kapjanak sokkot tőle! :)

Teljes kiőrlésű tönköly lisztet használtam, falusi tojást, nyírfa cukrot, laktózmentes tejet,a nagyi cukor nélküli cseresznye lekvárját és zsírszegény túrót. Minden más, azaz az elkészítési mód ugyanaz, mint amikor hagyományos palacsintát készítesz.  A tojásokat kikevertem a nyírfa cukorral, majd hozzá adagoltam a tönköly lisztet. Csomómentesre kevertem és lassan hozzá öntöttem egy kis tejet és szénsavas ásványvízzel hígítottam a masszát. Ezután már csak szépen ki kellett sütni őket. A tészta állaga persze nem lesz olyan könnyű omlós, inkább az amerikai palacsinta tésztájára hasonlít, de nagyon ízletes. A túrót tölteléknek használtam. Összekevertem egy kis nyírfa cukorral és facsartam bele friss lime levet.

Végre a fiúk is hazaértek és tesztelés alá került... Azt hiszem ez egy bevált recept lesz a jövőben! Nagyon ízlik nekik! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése