2013. október 16., szerda

Az új legjobb barátom: Korpovit

Ezennel szeretném bemutatni új barátomat: Mr. Korpovit :)

Sokat hallottam már róla és persze csak jókat, úgyhogy eldöntöttem megpróbálok hozzá közelebb kerülni és jobban megismerni őt... Vajon valóban igazak-e a hírek és nekem is azt tudja-e nyújtani, mint eddig megannyi nőnek...férfinak! :)

Már egy hete napi kétszer létesítek vele közelebbi viszonyt és azt kell, hogy mondjam, hogy elégedett vagyok a teljesítményével. Nem mondanám, hogy a legfinomabb dolog, amit valaha ettem, de kimondottan kellemes társ egy bögre zöld tea vagy egy csésze tejes kávé mellé, sőt egész érdekes íz kombinációt ad délutánonként különböző gyümölcsökkel. Nem mellesleg pedig igen jótékony hatása van, mivel ő egy lassan felszívódó szénhidrát, ami nekem a lehető legjobb.

Természetesen hozzáadott cukrot nem tartalmaz, rostban igen gazdag, ami ugyebár jót tesz az emésztésnek is, teljes kiőrlésű és még ehető is. :) 174 grammos kiszerelésben megvásárolható, ami napokig elegendő és az ára is teljesen rendben van. Végre valami, ami jótékony az egészségünkre és nem csillagászati ára van...

Elemezhetném tovább, hogy vajon még miből készült és mit tartalmaz nyomokban, de nem fogom... Nekem eddig abszolút pozitív a tapasztalatom és csak ajánlani tudom mindenkinek, akire napközben rátörnek a falási  vagy csipegetős rohamok. Inkább ezt, mint egy zacskó chipset.

Üzenem Burgonyasziromnak, Ropi Úrnak és a többieknek, hogy köztünk mindennek vége. Tovább kellett lépnem... Új barátot találtam! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése