2013. október 16., szerda

Beköltözős vacsora

Már napok óta tart a fiúm beköltözése, ami egy nagyon fontos előre lépés a közös életünkben, de persze egy elég fárasztó hadművelet esténként fáradtan a munka után pakolni. A mai akció az volt, hogy amíg ő összepakolja a maradék holmiját és áthozza, addig én itthon az új közös otthonunkban főzök valami finomat vacsorára és amit bevihetünk holnap a munkahelyünkre ebédre.
A menü:
Brokkoli krémleves
Insalata ala Barbi
Currys csirke
Kesudió pástétom

És az elkészítésük:

Brokkoli krémleves

Egy fej brokkolit rózsáira bontottam és egy fazékba tettem és megpucoltam, majd felaprítottam 2 szál sárgarépát és azt is beletettem a brokkoli mellé. Annyi vizet engedtem rá, hogy ellepje. Sóval, borssal és egy gerezd fokhagymával ízesítettem. Amint puhára főtt beleöntöttem a turmixgépbe és jól összeturmixoltam a megfőtt zöldségeket. Nem tettem hozzá sem tejfölt, sem tejszínt és így is isteni krémes sűrű állaga lett.

Insalata ala Barbi

Vegyes saláta keveréket, amit előre csomagolva lehet kapni szinte az összes nagyobb közértben (Tesco, Auchan, Spar, CBA) beletettem egy nagyobb üvegedénybe. Majd koktél paradicsomokat feleztem el és dobtam a salátaágyra, mozarella golyókat csipkedtem bele és reszeltem rá egy kevés parmezánt. Megsóztam és borsoztam és végül egy kevés modenai balzsamecettel nyakon öntöttem és alaposan megkevertem. Kész is az én olaszos ízvilágú egyszerű salátám.

Currys csirke

Főztem egy zacskó barna rizst, közben a csirkemellet felvágtam kisebb kockákra és egy kevés olíva olajon kevés vízzel megpároltam. Amikor a rizs elkészült hozzá adagoltam a csirkéhez, megszórtam curry-vel és icipici szójaszósszal. Ezután készre pirítottam.

Kesudió pástétom

Egy zacskó bio, natúr kesudiót mozsárban enyhén durvára összetörtem, majd olíva olajjal, friss bazsalikommal, egy gerezd fokhagymával a turmixba tettem és jó krémesre kevertem. Isteni lett!!!

Annyit mondanék, hogy a menü osztatlan sikert aratott és a beköltözés is sínen van! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése