2013. október 25., péntek

Dühítő diéta

Lassan doktorálhatnék diétázásból... Annyi félét kipróbáltam és betartottam... persze eredmények nélkül! :)

De ez az IR diéta kikészít!!!És nem azért, mert éhezem, vagy nem ehetek bizonyos dolgokat. Azzal nincs semmi baj! Ami engem megterhel inkább az, hogy szinte folyton enni kell valamit. Már azon a szinten vagyok én, aki imádok enni, hogy nem kívánok semmit és terhes lett számomra az evés. Aki ismer, az el se tudja rólam képzelni, pedig igen. Nincs kedvem enni!!!

A másik dolog pedig ma tudatosult bennem: Hoztam magammal ebédet, de az időközben megromlott és így hirtelen étek nélkül maradtam... Megnéztem a helyi "étterem", inkább menüzős hely étlapját és szomorúan tapasztaltam, hogy ezek közül nem ehetek semmit, ha szigorúan szeretném tartani a diétát! Hál' Istennek vannak rendes kolléganők, akik megszántak és megosztották velem az ebédjüket. Na de ez akkor sem állapot... Ha nem főzök magamnak, vagy nem rendelek speciálisat valami futárcégtől, akkor nem valószínű, hogy találok olyat, amit a diéta megenged!

Tehát le lehet vonni a konzekvenciát: Hülye gyerek főzzél otthon magadnak és edd is meg 1-2 napon belül, mert megromlik! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése