2017. április 19., szerda

Na nézzük kik laknak odabent!

Végre eljött az első terhes ultrahang ideje, két héttel a tesztelés után. A terhességem ekkorra 6 hetes 5 napos, a hcg hormon szintem az egekben és a korai várandósság tünetei is aranyosan kerülgetnek, mint a feszülő, elnehezedett, megduzzadt cicik, állandó pisilhetnék, néha egy kis émelygés és szédülés. Jah és majdnem kifelejtettem a hihetetlen, de kerekedő pocakot. Nem tudom, hogyan lehetséges, hiszen másoknál a 3-4. hónapnál előbb semmi külső jele nincs, de én ha akarnám sem tudnám elrejteni vagy behúzni a dinnyéimet. :)

Ismét Budapestre, a Forgács Intézetbe kellett menni, ahol kitörő örömmel fogadtak, nem tudom, hogy akikkel együtt voltunk a leszíváson és a beültetésen, azok közül másnak sikerült-e. Nagyon remélem, hogy igen. Hála az égnek a férjem is bejöhetett és a vállamnál állva ő is megnézhette a monitort és az onnan integető cukorborsót. Ugyanis hurrááá, jippijáááiééé ott van bent egy icurka-picurka mini gyerek, aki öt hetes méretekkel rendelkezik. Jó helyen tapadt meg, jó méretű petezsák és szikhólyag. Sajnos szívhang még nem volt látható, hallható, de megnyugtattak, hogy az még korai is lenne, mert a kisbabám még csak 2 milliméteres. Következő héten újra jönni kell és akkorra már lehet verni is fog a kis szíve.

Azt nem tudom, hogy hová lett a másik babuska... érdekes ez az egész amúgy. Végig olyan megérzésem volt és a családnak is, hogy iker babáink lesznek, hogy ott van a két kis nyuszifül és őszintén csalódott is voltam, amikor csak egy babát látott az orvos. Tudom, hogy nem szabad elégedetlennek lennem, mert ez az egész már így is egy kész csoda, hogy elsőre így eljutottunk eddig, de azért az anyai ösztönök már dolgoznak. Mindketten az én babáim, láttam, ahogy betették őket a méhembe és az elmúlt két hétben mindkettőjüknek beszéltem és énekeltem. Mindkettőjüket szeretem és ígéretet tettem nekik, hogy vigyázok rájuk. Aztán lehet, hogy a másik babám úgy döntött, hogy később jön és ezt nekem el kell fogadnom, de nehéz... Azért még bizakodom, hogy a következő ultrahangon esetleg előkerül a másik kis nyuszi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése